Wednesday, January 11, 2012

BUKU RUJUKAN TITAS

Para pelajar yang dikasihi,
Ramai yang bertanyakan saya tentang buku rujukan TITAS yang komprehensif, saya telah membuat sedikit penyelidikan terhadap beberapa buah buku dan didapati buku Tamadin Islam & Tamadun Asia keluaran Penerbit Multimedia serasi dengan sukatan pelajaran TITAS di IPG. Buku ini diterbitkan pada Januari 2011. Namun begitu buku-buku lain juga sangat membantu untuk meningkatkan pengetahuan dan kefahaman terhadap isi kandungan sukatan pelajaran.

Oleh sebab itu, saya telah berurusan dengan pihak Penerbitan Multimedia untuk mendapatkan bekalan buku tersebut. Sehingga kini saya telah menerima 60 naskhah buku berkenaan dengan harga sebanyak RM20.00 berbanding harga pasaran RM24.90. Pelajar yang berminat boleh terus berhubung dengan saya.


   

3 comments:

  1. i berminat buku ni.. how to order from u?
    shirleychan.shilei@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Assalam... Ustaz, ada lagi stok buku ni? Macam mana saya nak dapatkan? Harap ustaz balas secepat mungkin...

    ReplyDelete
  3. Assalam ustad ada lg stok buku ni?

    ReplyDelete